۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
غرب اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی پایدار طی امروز بر روی استان، از ورود جوی ناپایدار و بارش‌های پراکنده و خفیف در مناطق غرب و جنوب استان طی روز پنجشنبه خبر داد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی نسبتا پایدار بر روی استان طی امروز اظهار کرد: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در نیمه جنوبی استان برای امروز وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: از روز پنجشنبه با ورود امواج ناپایدار ضعیف به استان شاهد افزایش ابر، وزش باد در بیشتر مناطق استان و بارش‌های پراکنده و خفیف در مناطق غرب، شرق و جنوب استان خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای استان دو تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد ادامه داد: در این بازه زمانی بیشینه و کمینه دمای کلانشهر اصفهان ۱۸ و هفت درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

هنرمند افزود: بر این اساس خورو بیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و میمه با دمای صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: از روز شنبه با نفوذ سامانه بارشی جدید به استان بارندگی‌ها در غرب و جنوب اصفهان افزایش خواهد یافت و در کلانشهر اصفهان و سایر نقاط استان بارش های رگباری و پراکنده طی هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 372011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.