جابه‌جایی بیش از ۷ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان در روز ۱۳ به در

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در سیزدهمین روز از فروردین ماه سال جاری هفت هزار و ۴۹۷ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان جابه‌جا شدند.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز گذشته جابه جایی مسافران از طریق ۴۹۱ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۷۳ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند گفت: در ایام نوروز نیروهای مددکاری و مشاوره، مامور بهداشت برای کنترل موادغذایی غرفه‌ها و رستوران‌ها، نیروهای تعزیرات برای کنترل قیمت غرفه ها و نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی هیچگونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه‌های مسافربری شود به وجود نیامد و این مجموعه با آمادگی کامل سرویس‌دهی خوبی به مسافران انجام داد تا با خاطره ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

وی با بیان اینکه این سازمان خدمات گوناگون و متنوعی را در سطح پایانه‌های خود ارائه می‌دهد تا مسافران مشکلی خاصی نداشته و برای استفاده از وسایل و خدمات عمومی راغب شوند افزود: چشم‌انداز سازمان ایجاد فضای آرام، ایمن، دلنشین، در دسترس، مدرن و ارائه امکانات به روز است.

کد خبر 372004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.