باند سرقت لوازم خودرو در خوانسار دستگیر شد

خوانسار- فرمانده انتظامی خوانسار گفت: عوامل انتظامی خوانسار باند سرقت لوازم خودرو را دستگیر کردند و مقادیر زیادی اموال مسروقه از این سارقان کشف شد.

ابراهیم توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار اظهار کرد: در پی گزارش‌های متعدد در زمینه سرقت از خودروهای شهروندان در شهرستان و همچنین شهرستان‌های مجاور با رصد و ردیابی سارقان توانستیم محل اختفای آنان را در خوانسار شناسایی کرده و تعداد قابل توجهی وسائل مسروقه از آنان کشف و ضبط کنیم.

وی افزود: با همکاری شهروندان خوانساری و با تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی موفق به دستگیری سه نفر از سارقان سابقه دار شدیم.

فرمانده انتظامی خوانسار گفت: باند سارقان پس از شناسایی سوژه‌ها اقدام به سرقت از خودروهای آنان و سپس انتقال وسائل سرقتی به تهران از طریق اتوبوس می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: از این سارقان مقادیر زیادی از اموال شهروندان کشف و به آنان مسترد شد. از مسافران و شهروندان خواستاریم که مراقب اموال خود باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره‌های  ۵۷۲۳۲۹۶۶ و ۵۷۲۳۲۱۹۹  و ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

منصور کمالی، فرماندار خوانسار با قدردانی از تلاش شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی امنیت خوبی در شهرستان حاکم است و خوانسار امن‌ترین شهر استان محسوب می‌شود.

کد خبر 371982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.