۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
اسکان بیش از ۸۲ هزار مسافر در شهرضا

شهرضا - جانشین ستاد رفاه نوروزی شهرضا از اسکان ۸۲ هزار و ۷۶۷ مسافر نوروزی در این شهرستان خبر داد.

محمدمهدی مولائیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا اظهار کرد: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه امسال. ۸۲ هزار و ۷۶۷ مسافر نوروزی در قالب ۱۶ هزار و ۹۲۰ خانوار در ۳۶۰ کلاس درس از ۴۷ مدرسه و سایر مراکز اقامتی این شهرستان اسکان داده شده‌اند.

وی اضافه کرد: در این مدت ۴۵۳ نفر به ایستگاه‌های سلامت شهرستان مراجعه کردند که از این تعداد ۳۰۵ نفر بصورت سرپایی درمان و ۱۴۸ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انتقال پیدا کرده‌اند.

جانشین ستاد رفاه نوروزی شهرضا با بیان اینکه ۹۰ نفر در حوادث جاده‌ای و سوانح درون‌شهری و برون‌شهری این شهرستان مصدوم و مجروح شده یا جان خود را از دست داده‌اند خاطرنشان کرد: از مجموع این افراد ۴۳ نفر در حوادث و سوانح شهری دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۴۱ نفر مصدوم و مجروح و دو نفر فوت کرده‌اند.

مولائیان اضافه کرد: از ۴۷ نفر حادثه‌دیده حوادث و سوانح برون‌شهری ۴۱ نفر مصدوم و مجروح و شش نفر فوت کردند که چهار نفر این افراد اهل شهرستان سمیرم بودند که در روز طبیعت در مسیر این شهرستان دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه همه حوادث رانندگی منجر به فوت شهرستان در محور شهرضا به سمیرم اتفاق افتاده است یادآور شد: در روز ۱۳ فروردین بیش از شش هزار مسافر نوروزی و شهروندان از پارک‌ها و فضاهای سبز شهری شهرضا استفاده کرده‌اند.

جانشین ستاد رفاه نوروزی شهرضا تصریح کرد: مجموع مسافرانی که در جریان سفرهای نوروزی و با عبور از مسیرها و محورهای مواصلاتی شهرضا اقامت چند ساعته در این شهرستان داشته‌ یا حداقل یک شب را در یکی از مرکز قامتی گذرانده‌اند بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر بوده‌اند.

کد خبر 371981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.