ارسال یک هزار تخته پتو برای کمک به سیل‌زدگان استان لرستان

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: در روز طبیعت با تلاش نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر خوانسار یک هزار تخته پتو بارگیری و برای سیل‌زدگان استان لرستان ارسال شد.

منصور کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار با بیان این‌که میزان بارش باران در شهرستان خوانسار در مقایسه با ۱۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: طی دو روز در شهرستان ۵۳.۸ میلیمترباران باریده است.

وی افزود: در سال زراعی جاری ۴۹۷ میلیمتر بارش باران در شهرستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهار برابر افزایش نشان می‌دهد.

فرماندار خوانسار با بیان این‌که به دهیاران ۱۸ روستای شهرستان آماده‌باش اعلام شد گفت: در اثر بارندگی‌های هفته اخیر در ۱۲ روستای شهرستان سیلاب جاری شد، همچنین در چهار روستای قودجان، تیدجان، لایجان و ویست وضعیت بحرانی شد که با تلاش اعضای مدیریت بحران از خسارات جانی در این روستاها پیشگیری شد.

وی ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان استان لرستان گفت: در روز طبیعت با تلاش نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر خوانسار یک هزار تخته پتو بارگیری و برای کمک به سیل زدگان استان لرستان ارسال شد.

اجرای ۱۰ عملیات امداد رسانی

محسن اسحاقی شهردار خوانسار با بیان این‌که در هفته اخیر توسط اکیپ عملیاتی آتش‌نشانی خوانسار ۱۰ عملیات انجام شده است اظهار کرد: در پی تشدید نزولات آسمانی در هفته اخیر بیش از ۱۰ عملیات شامل رفع آب‌گرفتگی، آب افتادگی در منازل و ایمن‌سازی محل‌های نشت کرده و آسیب‌دیده انجام شده است.

کد خبر 371971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.