جمع‌آوری بیش از ۱۰۰۰ چادر مسافران نوروزی از سطح شهر

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: طی دو روز گذشته یک هزار و ۱۶۷ چادر مسافران نوروزی اصفهان از سطح شهر جمع‌آوری و مسافران به محل‌های مشخص شده برای اسکان موقت هدایت شدند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ساعت هفت صبح دوازدهم فروردین ماه تا ساعت هفت صبح چهاردهم فروردین ماه سال‌جاری یک هزار و ۱۶۷ چادر مسافران نوروزی شهر اصفهان جمع‌آوری شد.

وی تاکید کرد: خوابیدن و چادر زدن در پارک‌های شهر اصفهان ممنوع است و باید مسافران در محل‌هایی که برای اسکان آنها مشخص شده است مستقر شوند.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: از ظرفیت هتل‌ها، مدارس، باغ فدک و ورزشگاه‌های شهر برای اسکان مسافران شهر اصفهان استفاده شده و در همین راستا برای اطلاع رسانی به مسافران بنرهای اطلاع‌رسانی در پارک‌های شهر نصب شده است.

محمدحسینی با بیان این که از ساعت هفت صبح دوازدهم فروردین ماه تا ساعت هفت صبح چهاردهم فروردین ماه  سال‌جاری ۲۳ نفر دست‌فروش به مراکز مربوطه منتقل شدند و دو نفر متکدی نیز از سطح شهر جمع‌آوری شد تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات کمیته قضایی و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر برخورد با کلید به دستان در سطح شهر است که در تاریخ ذکر شده  سه نفر با تذکر ماموران ما از محل دور شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی دو روز گذشته تا صبح امروز تعداد ۳۳۶ دستگاه خودرو مسافران جهت اقامت وارد باغ فدک شده و هدایت، راهنمایی و نظارت بر اسکان مسافران در ورزشگاه‌ها در خصوص ۱۲۰ چادر مسافرتی صورت گرفته است.

کد خبر 371952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.