اعزام ۲ تیم‌ امداد و نجات به مناطق سیل‌زده/ یک تیم در اصفهان آماده‌باش است

رییس هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: دو تیم امداد و نجات آب‌های خروشان برای کمک به سیل‌زدگان به دزفول اعزام و دو تیم نیز در اصفهان آماده‌باش هستند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جزییات اعزام تیم قایقرانان امداد و نجات استان اصفهان به دزفول، اظهار کرد: با هماهنگی فدراسیون قایقرانی و جمعیت هلال احمر، دو تیم چهار نفره از مربیان و ملی‌پوشان رفتینگ با مدیریت مهرداد رحیمی روز گذشته برای کمک به سیل‌زدگان عازم دزفول شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به وقوع سیل در استان خرم‌آباد، این گروه اعزامی برای امدادرسانی از دزفول به سمت لرستان نیز حرکت می‌کنند ادامه داد: دو تیم چهار نفره نیز با هماهنگی مدیرکل بحران استان اصفهان در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز برای امدادرسانی به نقاط سیل‌زده استان اصفهان اعزام شوند.

قاضی‌عسگر با اشاره به نحوه کمک‌رسانی قایقرانان امداد و نجات در مواقع وقوع سیل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قایق قایقرانان امداد و نجات قابلیت رفتن در محل‌هایی را که برای ماشین، انسان و قایق‌های بزرگ امکان عبور و مرور نیست دارد و به راحتی می‌توانند در آب‌های خروشان، شیب‌های تند انسان‌، مصدومان و اجناس را جابه‌جا کنند.

رییس هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: در همان روزهای ابتدایی که شدت سیل در استان گلستان بسیار زیاد بود یک تیم چهار نفره از قایقرانان اصفهان برای کمک به سیل‌زدگان استان گلستان اعزام شدند.

کد خبر 371950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.