بحران سمیرم در اولویت کاری مسئولان ارشد استانی قرار گیرد

سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان شرایط را برای پیشبرد بهتر کار مردم به ویژه مددجویان نهادهای حمایتی تسهیل کنند و این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند تا این شرایط بحرانی هرچه سریعتر مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، اصغر سلیمی در جلسه مدیریت بحران این شهرستان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد با اشاره به میزان بالای بارش ها در سطح شهرستان اظهار کرد: برای بهبود وضعیت مردم خسارت دیده باید در رابطه با تامین ودیعه ها و وثیقه های بانکی مردم محروم و ساکنان بافت های فرسوده فکری اندیشیده شود زیرا تامین وثیقه های بانکی برای این افراد از اساسی ترین مشکل ها به حساب می‌آید.

وی از استاندار و سایر مدیران ارشد استانی درخواست کرد: شرایط را برای پیشبرد بهتر کار مردم به ویژه مددجویان نهادهای حمایتی تسهیل کنند و این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند تا این شرایط بحرانی هرچه سریعتر مرتفع شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید تصریح کرد: در استان اصفهان متاسفانه قوانین سختی وجود داشته و بروکراسی و کاغذبازی اداری سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع موجب شده تا برخی از مسئولان برای کارهای کوچک نیز با مدیر کل صحبت کنند.

سلیمی هدف از انتصاب مسئولان در شهرستان ها را انجام کارهای حوزه مربوطه دانست و گفت: اگر بنا بر این باشد که کارهای کوچک و در سطح شهرستانی را هم مدیران کل بخواهند انجام دهند، مدیران تمام وقت خود را برای کوچک صرف کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت سرعت تصمیم گیری در برخی حوزه های گفت: برای افزایش سرعت رونق تولید در شهرستان باید قوانین تسهیل‌تر شوند.

به گزارش ایمنا، استاندار اصفهان در سفر یک‌روز به همراه مدیران کل استانی به منطقه سمیرم از محله ها و بافت های فرسوده، معابر، جاده ها و پل های تخریب و بازسازی شده، سد مخزنی حنا، رودخانه تنگ خشک و بی بی سیدان و همچنین دو مدرسه ای که برای اسکان اضطراری آسیب دیدگان از سیل و آبگرفتگی در شهر سمیرم در نظر گرفته شده بود بازدید کرد.

به گزارش ایمنا؛ سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار داشته که طی بارش های اخیر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت دیده است.

کد خبر 371924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.