اصول رانندگی را در روزهای بارانی رعایت کنید

با توجه به لغزندگی زمین در روزهایی که شاهد بارندگی هستیم لازم است فاصله طولی خودروها رعایت شود؛ همچنین سرعت حرکت خودرو نیز در حد مجاز و استاندارد باشد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی ترافیکی امروز _ دوشنبه ساعت ۲۱ _ به علت وقوع حریق در مجتمع تجاری ارکیده واقع در ابتدای خیابان خاقانی محدودیت حرکتی برای آن محدوده در نظر گرفته شده به طوری که خودروها از کوچه داخل خیابان خاقانی به سمت نظر غربی هدایت می شوند و همچنین در مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی نیز ترافیک سنگین است.

تردد خودروها در میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل، سه راه مطهری به سمت شمال پل آذر، مسیر شمال به جنوب خیابان شمس آبادی، سه راه هتل پل، حاشیه جنوبی زاینده رود، خیابان چهارباغ بالا به سمت هتل پل، خیابان ادیب در مسیر غرب به شرق و خیابان نشاط به کندی انجام می شود. 

بار ورود خودرو در ورودی شهر از طرف خیابان کاوه به سمت سه راه ملک شهر نیز سنگین است.

به علت بارش باران و لغزندگی زمین در ساعت ١٠صبح امروز یک دستگاه کامیونت در بزرگراه شهدای صفه به سمت بلوار صفه واژگون شد و آن محدوده را پر ترافیک کرد، همچنین تصادف دیگری نیز در ساعت١٤:٤٠ رخ داد که علت آن گردش ممنوع یک دستگاه پژو پارس بود که این عمل غیر مجاز منجر به برخورد این خودرو با یک دستگاه وانت منجر شد.

کد خبر 371923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.