طوفان با شدت ۱۳۰ کیلومتر در نایین وزید/ اردستانی‌ها منتظر طوفان باشند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طوفان با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت از ساعت ۱۱ صبح آغاز و تا ۱۱ شب در استان اصفهان فعالیت دارد، البته شدت طوفان از ساعت ۱۵ در نایین کاهش یافته و به سمت چوپانان، اردستان، کاشان و آران وبیدگل در حال حرکت است.

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایجاد طوفان در شهرستان نایین اظهار کرد: طوفان از ساعت ۱۱ صبح امروز در نایین آغاز شد و به دنبال آن محور نایین – ملا احمد، نایین – اردکان، نایین – اردستان و نایین به انارک با دستور پلیس راه مسدود شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ خودروی امدادی به همراه ۳۲ نیروی امداد و نجات برای ارائه خدمات امدادی در محورهای اعلام شده ورود کردند افزود: این نیروها بین افراد آسیب دیده آب، ماسک، بسته کمک‌های اولیه و اغذیه خشک توزیع کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه به دنبال ایجاد طوفان در گردنه ملااحمد ۵۰ خودرو و ۱۹۶ نفر اسکان یافتند افزود: همچنین در محور اردستان پایگاه ظفرقند ۶۰ نفر و در نایین نیز ۸۰ نفر اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه با آغاز بارش باران وضعیت بهبود یافت و دید افقی افزایش یافت ادامه داد: در حال حاضر طوفان  در محور نایین – انارک در حال وزیدن است و در پایگاه جاده‌ای خور و بیابانک نیروهای امدادی وارد محور برای امدادرسانی شدهاند.

مومنی با بیان اینکه در حال حاضر انارک – نایین و انارک – چوپانان به دستور پلیس راه مسدود شده است. طوفان با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت از ساعت ۱۱ صبح آغاز و تا ۱۱ شب ادامه دارد، البته شدت طوفان از ساعت ۱۵ در نایین کاهش یافته و به سمت چوپانان، اردستان، کاشان و آران وبیدگل  در حال حرکت است.

کد خبر 371902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.