تکذیب گرفتاری ۸۰ نفر در منطقه چنارود چادگان

چادگان- رییس اداره هواشناسی چادگان گفت: پل معروف اُورگان که بر روی رودخانه زاینده رود در مسیر منطقه چنارود قرار دارد طغیان نکرده است که بخواهد خسارتی به مردم این منطقه وارد کند و خبر گرفتار شدن ۸۰ نفر در منطقه چنار رود چادگان واقعیت ندارد.

حسن عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان با بیان اینکه از اواخر روز شنبه دهم فروردین ماه شاهد بارش باران به صورت پراکنده در شهرستان بودیم، اظهار کرد: اوج بارش‌ها از شب گذشته تا ظهر روز دوشنبه بوده و میزان بارش‌ها به ۱۷.۵ میلیمتر رسیده است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در بخش چنار رود به ۳۳ میلیمتر رسید، افزود: پل معروف اُورگان بر روی رودخانه زاینده رود در مسیر منطقه چنارود قرار دارد و آب جاری در این رودخانه به حد نرمال نرسیده و طغیان نکرده است که بخواهد خسارتی به مردم این منطقه وارد کند، خبر گرفتار شدن ۸۰ نفر در منطقه چنار رود چادگان واقعیت ندارد.

رییس اداره هواشناسی چادگان گفت: آب رودخانه در مسیر چناررود به رودخانه زاینده سرریز می‌شود و همچنین بارندگی‌ها در شهرستان متوقف شده است و شاهد طغیان رودخانه‌ها نخواهیم بود.

وی گفت: در سال زراعی جاری ۳۷۵.۵ میلیمتر بارش در شهرستان به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر افزایش نشان می‌دهد.

کد خبر 371900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.