آقاعلی عباس ظرفیت مهمی برای گردشگری مذهبی در کشور محسوب می‌شود

نطنز- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) بادرود به عنوان بقعه شاخص کشور ظرفیت مهمی برای گردشگری مذهبی در کشور محسوب می‌شود.

ولی الله تیموری در سفر یک روزه به این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: باید با تأمین زیرساخت های مناسب برای رونق گردشگری و نیز با خدمات رسانی شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی در این شهرستان زمینه جذب بیشتر آن‌ها را فراهم کرد.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اظهار کرد: این شهر از هر نوع جاذبه و امکانات تاریخی و فرهنگی و طبیعی برخوردار است و آثار و تمدن ابنیه مربوط به همه دوران تاریخی را داراست.

وی افزود: مهمان‌نوازی مردم و اصالت و هویت فرهنگی آن‌ها در همه‌ جا نمایان است.

وی با اشاره به امکانات و زیرساخت‌های گردشگری نطنز گفت: هتل چهار ستاره ای که سال گذشته افتتاح شد مایه اعتبار شهر نطنز است.

تیموری در بازدید از شهر بادرود و آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) به تسهیلات و امکانات مناسب آن برای زائران و مسافران اشاره کرد و ادامه داد: این امامزاده که به عنوان یکی از بقاع شاخص کشور  که سالانه پذیرای بیش از ۳.۵ میلیون زائر و مسافر است ظرفیت مهمی برای گردشگری مذهبی در کشور محسوب می‌شود و همه تلاش‌ها بر این است که روزها و سفرهای خوبی را برای مسافران نوروزی تدارک ببینیم.

کد خبر 371897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.