دو هزار و ۲۷۵ نفر در سیل شب گذشته در اصفهان آسیب دیدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه چهار هزار و ۲۴۰ نفر در حوادث ۲۴ ساعت اخیر آسیب دیدند گفت: از این تعداد ۴۷۴ مورد در برف و کولاک، ۴۳۵ نفر در حوادث جاده‌ای، دو هزار و ۷۸۵ نفر در حوادث سیل و آب‌گرفتگی، ۲۶۶ نفر در حوادث شهری، ۱۴ نفر در حوادث کوهستان و یک نفر در ریزش آوار بود.

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اعلام ۲۶۴ مورد حادثه به هلال احمر استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: ۹۶ مورد از این حوادث جاده‌ای، ۱۵ مورد برف و کولاک، ۶۶ مورد خدمات حضوری، دو مورد حوادث ساحلی و دریایی، ۳۳ مورد سیل و آبگرفتگی، ۳۴ مورد حادثه شهری، هفت مورد حادثه کوهستان، ۱۰ مورد حادثه صنعتی و کارگاهی و یک مورد حادثه ریزش آوار بوده است.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۲۴۰ نفر در حوادث ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان آسیب دیدند افزود: از این تعداد ۴۷۴ مورد در برف و کولاک، ۴۳۵ نفر در حوادث جاده‌ای، دو هزار و ۷۸۵ نفر در حوادث سیل و آب‌گرفتگی، یک نفر در ریزش آوار، ۲۶۶ نفر در حوادث شهری و ۱۴ نفر در حوادث کوهستان آسیب دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان مجموع کل نجات یافتگان حوادث ۲۴ ساعت اخیر را ۲۳۱ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۶۷ نفر از این افراد به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۶۴ نفر نیز  سرپایی درمان شدند.

وی کل افراد حادثه دیده اسکان داده شده استان طی ۲۴ ساعت اخیر را ۸۱۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۹۳ نفر در حوادث برف و کولاک، دو نفر در حوادث جاده‌ای، ۲۲۶ نفر دریافت خدمات حضوری و ۳۹۵ نفر در سیل و آب‌گرفتگی گرفتار بودند.

مومنی تصریح کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر دو سورت پرواز امداد هوایی ساعت پنج بامداد برای امدادرسانی به سیل زدگان انجام شد.

کد خبر 371889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.