کومان: باید بی‌رحم‌تر باشیم/ هر تیم کمتر اشتباه کند قهرمان می‌شود

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: ما خوب بازی کردیم و شانس‌های فراوانی ایجاد کردیم اما باید بی رحم‌تر باشیم و موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم.

ولادیمیر کومان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ما شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما موفق به زدن گل‌های بیشتر نشدیم. اگر زودتر به گل می‌رسیدیم می‌توانستیم بازی را زودتر به اتمام برسانیم و مجبور به دفاع کردن مثل دقایق پایانی نشویم. ما خوب بازی کردیم و شانس‌های فراوانی ایجاد کردیم اما باید بی رحم‌تر باشیم و موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم.

وی درباره شانس قهرمانی این فصل بیان کرد: فکر می‌کنم پنج تیم شانس این را دارند که قهرمان شوند و هر تیمی کمتر اشتباه کند قهرمان می‌شود. گام به گام باید پیش برویم و از حالا نمی‌دانم کدام تیم قهرمان می‌شود.

هافبک سپاهان درباره موقعیت‌های زیادی که تیمش از دست می‌دهد، گفت: ما باید روی این موضوع کار کنیم و اگر بتوانیم این مشکل را حل کنیم همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

کومان درباره بازی بعدی تیمش و غیبت کی‌روس استنلی در این بازی خاطرنشان کرد: بازیکنان دیگری داریم که جایگزین کی‌روس شوند. بازی سختی در پیش داریم زیرا باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم و فوتبال متفاوتی را شاهد خواهیم بود. اما نگرانی از این بابت ندارم چون ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم و در هر بازی پنج یا شش موقعیت خوب گلزنی به دست می‌آوریم و امیدوارم برابر نساجی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

کد خبر 371885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.