۳۴۰ هزار نفر از مراکز تفریحی ناژوان دیدن کردند

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: از ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان روز یازدهم فروردین ماه ۱۳۹۸، ۳۴۰ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان دیدن کرده اند.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از روز ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان روز یازدهم فروردین ماه۱۳۹۸، ۳۴۰ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان شامل باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ پروانه ها، موزه صدف ها و تله سیژ دیدن کردند.

وی افزود: تعداد بازدیدکنندگان از فضای پارک، جاده سلامت و برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی مجموعه ناژوان قطعا بیشتر از این تعداد بوده است اما ارائه آمار تنها از مکان های گردشگری به دلیل فروش بلیط وجود داشته و بر مبنای آن ۳۴۰ هزار نفر بازدید کننده از مراکز گردشگری تا روز ۱۱ فروردین ماه گزارش شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: از بین مکان های گردشگری ناژوان، باغ پرندگان بیشترین تعداد بازدید کننده را به خود اختصاص داده است؛ سه ایستگاه تحویل دوچرخه نیز در سطح مجموعه تفریحی ناژوان است و مردم نیز استقبال بسیار خوبی برای دریافت دوچرخه داشته اند.

شفیعی خاطرنشان کرد: از ابتدای تعطیلات استقبال خوبی از مراکز گردشگری این مجموعه شد اما به دلیل بارندگی در سایر استان ها و هشدارهایی مبنی بر طغیان رودخانه، تعداد بازدیدکنندگان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد.

کد خبر 371884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.