۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
طبیعت گردی با مترو

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: متروی اصفهان در سیزدهمین روز از بهار ۹۸ از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به شهروندان و مسافران نوروزی سرویس‌دهی خواهد کرد.

علی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در روز «سیزده بدر» به عنوان «روز طبیعیت» پارکینگ‌های عمومی شهرداری اصفهان به صورت ویژه از آغازین ساعات روز فعال خواهد بود.

وی افزود: تمام اکیپ‌های اجرایی مربوط به پارکینگ‌ها، آموزش‌های لازم را دیده‌اند و از ساعت هفت صبح برای پذیرش خودروها آمادگی دارند.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: در محور ناژوان به عنوان محور گردشگری شهر اصفهان و حاشیه رودخانه پارکینگ‌هایی که از قبل تعبیه شده و نیروها مستقر هستند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر فعالیت پارکینگ‌های شهر به صورت ویژه انجام می‌شود گفت: بر قیمت‌ها و کیفیت در ارائه خدمات به صورت مستمر نظارت می‌شود همچنین پارکینگ‌های محورگردشگری صفه فعال خواهد بود.

عبداللهی تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی شهر اصفهان همانگونه که به صورت ویژه در ایام نوروز به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کرده، در روز سیزده به در نیز تمامی خطوط خود را فعال کرده و از ابتدای صبح تا پاسی از شب آماده سرویس‌دهی است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۶ ایستگاه تاکسی ویژه ایام نوروز فعال بوده است، افزود: این ایستگاه‌ها در سیزدهمین روز از فروردین ماه سال‌جاری نیز با ۱۱۰۰ دستگاه تاکسی به صورت ویژه به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت‌رسانی خواهد کرد.

کد خبر 371881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمدرضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
    0 0
    سلام کاش توی کانال سروش تون خبر میدادید ولی بازم ممنون