بارش‌ها اوج می‌گیرد/ کاهش ۵ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی ناپایدار طی امروز بر روی استان از بارش‌های رگباری توام با رعد و برق در مناطق غرب و جنوب استان خبر داد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی ناپایدار طی امروز بر روی استان اظهار کرد: وضعیت جوی ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد شدید، بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: اوج بارش‌ها در مناطق غربی و جنوبی استان خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای استان طی ۲۴ ساعت آینده سه تا پنج درجه کاهش خواهد یافت ادامه داد: بر این اساس بیشینه و کمینه دمای کلانشهر اصفهان در این بازه زمانی ۱۷ و دو درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

عسگریان گفت: طی ۲۴ ساعت آینده گرمترین و سردترین نقاط استان به ترتیب چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر  و فریدونشهر با دمای دو درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته در کلانشهر اصفهان یک میلی متر بارش به ثبت رسیده است گفت: بر این اساس در سایر نقاط استان نیز میزان بارش ها به ترتیب، در فریدونشهر با  میانگین ۴۴ میلی متر، خوانسار ۳۳ میلی متر، گلپایگان ۳۱ میلی متر، بویین و میاندشت ۳۰ میلی متر، داران و سمیرم ۲۶ میلی متر، چادگان ۱۲ میلی متر، دهق و میمه هشت میلی متر، زرین شهر  و نطنز سه میلی متر، نجف آباد دو میلی متر و ورزنه دو دهم میلی متر به صورت باران و برف طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کد خبر 371877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.