زلزله دشتی خسارت جانی و مالی نداشت/اعلام وضعیت فوق‌العاده در استان خوزستان

در بسته خبری امروز از تکذیب شایعه فرود اشتباهی پرواز تهران - کیش در بجنورد تا آغاز پویش « نه به کیسه‌های پلاستیکی» در نانوایی‌های قشم و افزایش خروجی آب در سد دز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

فرود اشتباهی پرواز تهران - کیش در بجنورد صحت ندارد

هرمزگان: عزت‌اله ‌محمدی، مدیرکل فرودگاه کیش شایعه فرود پرواز تهران به کیش در شهر بجنورد را تکذیب کرد.

آغاز پویش « نه به کیسه‌های پلاستیکی» در نانوایی‌های قشم

هرمزگان: پویش خودجوش "نه به کیسه‌های پلاستیکی" با هدف حفظ محیط زیست و ارتقای کیفیت نان در نانوایی‌های قشم آغاز شد.

اعطای تسهیلات برای رونق گردشگری دریایی و فعالیت‌های لجستیکی

هرمزگان: منصور آرامی، عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور در جریان بازدید از ستاد مرکزی طرح نوروز ۹۸ تسهیل سفرهای دریایی استان هرمزگان مستقر در بندرشهید حقانی بندرعباس با اشاره به تدوین برنامه‌های مدون برای رونق تولید در حوزه بنادر و دریانوردی گفت: تسهیلاتی برای رونق گردشگری دریایی و فعالیت‌های لجستیکی اعطاء خواهد شد.

*********************************************************************************

زلزله دشتی خسارت جانی و مالی نداشت

بوشهر: عبدالله نادری،  فرماندار شهرستان دشتی اظهار کرد:  ساعت ۳:۱۴ دقیقه بامداد ۱۱ فروردین زلزله‌ای به مقیاس ۴.۴ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتری زمین به مرکزیت خورموج رخ داد که خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشت.

صادرات گوجه فرنگی مجدد آزاد شد

بوشهر: سکینه الماسی، نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته صادرات گوجه‌فرنگی مجدد آزاد شد.

۸.۵ میلیون گردشگر در استان بوشهر اقامت داشته‌اند

بوشهر: مهرداد ستوده، معاون امور عمرانی استاندار بوشهرگفت: سال گذشته در ایام نوروز تا ۹ فروردین ۷.۴ میلیون نفر شب اقامت در استان بود که این رقم تاکنون ۸.۵ میلیون نفر شب اقامت ثبت شده است.

*********************************************************************************

اعلام وضعیت فوق‌العاده در استان خوزستان

خوزستان: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: وزیر کشور با اعلام وضعیت فوق‌العاده در استان خوزستان موافقت کرد و با توجه به آورد آب و خروجی سدها نیاز است بیش از ۳۶ روستا در حوزه دز و ۲۰ روستا در حوضه کرخه تخلیه شوند.

افزایش خروجی آب در سد دز

خوزستان: سعید رئوفی‌نسب، مدیرعامل سد و نیروگاه دز از افزایش خروجی آب این نیروگاه تا ۱۸۰۰ مترمکعب بر ثانیه خبر داد و گفت: مردم از حریم این رودخانه فاصله بگیرند.

جرم بزرگ سازمان آب و برق عدم لایروبی رودخانه‌هاست

خوزستان: جواد کاظم نسب الباجی، نماینده اهواز در مجلس گفت: عدم لایروبی رودخانه‌ها و ساماندهی آنها، جرم بزرگی است که سازمان آب و برق مرتکب شد.

کد خبر 371869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.