خدمات‌رسانی هلال احمر به ۸۲ هزار مسافر

تیران-معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: جوانان هلال احمر در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به ۸۲ هزار مسافر خدمات دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، حیدرعلی خانبازی در بازدید از پست ایمنی و سلامت تیران با اشاره به طرح نوروزی ایمنی و سلامت جوانان هلال احمر اظهارکرد: از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا یازدهم فروردین ماه، ۲۷ پست ثابت و هشت پست سیار ایمنی و سلامت در استان اصفهان فعال بوده که جوانان هلال احمر در قالب این طرح به ۸۲ هزار مسافر خدمات دادند.

وی افزود: این خدمات شامل تست سلامت، آشنایی با قوانین و مقررات رانندگی و ضروریات سفر و حوادث و توزیع بسته های فرهنگی و امدادی به افراد بوده‌ است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار کودک با حضور در بخش دوستدار کودک طرح ایمنی و سلامت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و هدیه‌های آن بهره‌مند شده اند.

وی یادآور شد: افزون بر ۷۰ هزار وسیله آموزشی و اطلاع رسانی، ۱۵ هزار اقلام و بسته‌های امدادی و هدیه هلال احمر به مسافران اهدا شده است که این طرح تا ۱۷ فروردین ماه نیز ادامه‌ دارد.

خانبازی با اشاره به سیاست هلال احمر برای پیشگیری از تصادفات در قالب طرح ایمنی و سلامت گفت: بیش از ۲۰ هزار مسافر میثاق‌نامه کاهش تصادفات و رعایت قوانین و مقررات را امضا و به پویش ملی بهرفت پیوستند.

کد خبر 371868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.