۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
شهردار سابق شیراز دعوت به مناظره شد

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز شهردار سابق این شهر را به مناظره‌ای در حضور دانشجویان دانشگاه شیراز و با موضوع سیل اخیر در این شهر دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صبوری، نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز در واکنش به صحبت‌های شهردار سابق شیراز راجع به سیل اخیر واکنش نشان داده و در یک رشته توییت اظهار کرد: ‏اگر در کشور ما مدیران نسبت به خطاهای تصمیم‌گیری‌شان مسئول و ملزم به پاسخگویی بودند، آنکه امروز مدعی است و به شهردار منتخب لیست برخوردار از رأی اکثریت شهروندان حمله می‌کند، باید دوران محکومیت خود را بابت خطاهای متعدد مدیریتی می‌گذرانید.

وی افزود: این تصور که وجود یک نگهبان در دروازه قرآن می‌توانست از سیل جلوگیری کند نشان می‌دهد که نگاه شهردار سابق به مدیریت شهری چه بوده که ۴ هزار میلیارد بدهی روی دست مردم شیراز گذاشته است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز با خطاب قرار دادن علیرضا پاک فطرت، شهردار سابق شیراز ادامه داد: جنابعالی را به مناظره‌ای با موضوع مدیریت کلان‌شهر شیراز در محضر دانشجویان دانشگاه شیراز دعوت می‌کنم. بسم‌الله.

گفتنی است پاک فطرت روز گذشته در مصاحبه‌ای که آم کارشناسی خوانده بود نه موضع سیاسی، گفته بود: اگر سر کانال‌ها نگهبان بود و سریع اعلام‌خطر می‌کرد، سیل شیراز اتفاق نمی‌افتاد.

کد خبر 371846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ... IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
    0 0
    شهردار سابق فوق العاده بود. امیدوارم باز هم ایشون شهردار شیراز بشند.