قلعه‌نویی: بازیکنان را اذیت می‌کنند/ فشارهای روانی بالا است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان فصل گذشته شرایط خوبی نداشت، عده‌ای از خدا بی‌خبر با وارد آوردن فشارهای روانی بازیکنانم را اذیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر، در نشست خبری اظهار کرد: نزدیک به سال است که مربیگری می‌کنم اما امروز بازی عجیبی دیدم. عده‌ای از خدا بی‌خبر فشارهای قهرمانی وارد می‌کنند و تیم ما را اذیت می‌کنند.

وی ادامه داد: سه تیم هستند که بیش از  ۱۰۰ میلیارد تومان خرج کرده‌اند. سپاهان فصل گذشته شرایط خوبی نداشت، ما هنوز ۴۰ میلیارد هم خرج نکرده‌ایم.

قلعه‌نویی با تأکید بر اینکه هر فردی که می‌تواند از فردا به جای من بیاید. بازیکنانم را خیلی اذیت می‌کنند. آن‌ها افرادی هستند که منافعشان قطع شده است و دوستدار سپاهان نیستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در سه بازی گذشته بازیکنانم خوب بازی کردند اما نمی‌توانند به گل برسند که دلیل آن هم فشارهای روانی است که به آن‌ها وارد می‌شود. بازیکنان زحمت می‌کشند اما همین فشارهای روانی بر بازیکنان باعث شده که توپ‌ها در سه قدمی و پنج قدمی دروازه به گل تبدیل نشوند؛ بازیدو تیم استقلال و پرسپولیس در شهرهای دیگر ۵۰ درصد ورزشگاه را در اختیار دارند.

وی با بیان اینکه ما به هیچ‌کسی قول قهرمانی نداده‌ایم، اظهار کرد: هر کسی که ادعا دارد، فردا صبح تیم را تحویل بگیرد. تیم‌های دیگر هزینه‌های زیادی می‌کنند.

قلعه‌نویی گفت: از فردا به فکر بازی بعدی با تیم نساجی هستیم.

کد خبر 371834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رمضان IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
    0 0
    گروهبان همیشه توهم دست پشت پرده داره .
  • اسحاق IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    1 0
    سلام متاسفم برای ایمنا، تنها رسانه معتبر شهرم اصفهان که هیچ جوابی به اراجیف قلعه نوعی نداد این فرد رسما تمام قهرمانی های سپاهان رو به خاطر خودش زیر سوال برد و همشو به دو چیز نسبت داد : پول زیاد سپاهان در اون زمان و بودجه کم سرخابی ها چرا حتی یک خبرنگار جواب این آقا رو نداد در کنفرانس خبری؟ آیا واقعا هر 9 قهرمانی سپاهان به خاطر پول بوده؟ ایشون به خاطر مبرا کردن خودش از انتقادات اینطور داره به گذشته سپاهان حمله میکنه