مرزبان: مقابل تیم مدعی قهرمانی استرس داشتیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در نیمه نخست بازی استرس داشتیم چون بازی با یک تیم مدعی قهرمانی بازی داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر، در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه نخست بازی استرس داشتیم چون بازی با یک تیم مدعی قهرمانی بازی داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه باید فیلم پنالتی را ببینم، ادامه داد: در نیمه نخست، کنترل مکان و زمان را نداشتیم چون بازیکنان کناری زمین کمتر به میانه میدان آمدند. در نیمه دوم بازیکنان تعویضی کار خودشان را کردند و در مجموع عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم خوب بود و می‌توانستیم به گل هم برسیم.

مرزبان گفت: این دیدار به اعتماد به نفس بازیکنانم کمک کرد؛ تنها با تیم مدعی پدیده کار سختی داریم. در مقابل سایر تیم‌های لیگ برتر می‌توانیم امتیاز خوبی به دست آوریم و در لیگ ماندگار شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: گریبانگیر مشکلات زیادی بودیم اما خوشبختانه توانستیم مشکلات را کنترل کنیم و امیدوار هستم در ادامه راه هم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم در لیگ بمانیم.

وی با اشاره به اینکه اعتراضی به داوری نداریم، افزود: قرار نیست بهانه‌جویی کنیم، چیزی که رسم جامعه ما شده است. مشکل قطع نور ورزشگاه هم برای دروازه‌بان تیم ما بود و هم برای مهاجمان حریف؛ در شرایطی که ما در سپاهان بودیم تیم دچار مسائل درونی بودو همیشه بازیکن مقصر شناخته می‌شد. تیم به سه گروه تقسیم شده بود. محرم در آن دوران نقش مهمی داشت و ما را در کاهش تنش‌ها کمک کرد.

مرزبان اضافه کرد: تیم از نظر فنی ضعیف نبود اما از لحاظ تیمی ضعیف بودیم که بعد از صحبت‌های زیاد، تصمیم گرفتیم بازیکن  اخراج کنیم. ثبات درکادر فن، کادر مدیریتی و بازیکناننقش به‌سزایی دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی در کنار تیم‌های دیگر است؛ تا روز آخر مسابقات، هیچ چیزی مشخص نیست.

کد خبر 371833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.