رییس جمهور بر کمک سیاست خارجی به رونق تولید تاکید کرد

وزیر امورخارجه درباره جزییات دیدار نوروزی خود با رییس جمهور گفت: دکتر روحانی در این دیدار بر کمک سیاست خارجی به رونق تولید، کاهش آثار تحریم، رابطه ویژه با همسایگان و شرکای اصلی و تقویت صلح و ثبات در منطقه تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از به نقل از دفتر دیپلماسی عمومی و ارتباطات رسانه‌ای وزارت امور خارجه، «محمد جواد ظریف» گفت: این دیدار به منظور ارایه گزارش و بررسی برنامه های وزارت امور خارجه برای سال ۹۸ برگزار شد.

وی افزود: در این دیدار رییس جمهور بر کمک سیاست خارجی به رونق تولید، کاهش آثار تحریم، رابطه ویژه با همسایگان و شرکای اصلی و تقویت صلح و ثبات در منطقه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز گذشته (شنبه دهم فروردین) در جلساتی جداگانه، عملکرد سال ۱۳۹۷ وزارتخانه های امور خارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه برنامه های آتی این وزارتخانه ها در سال ۹۸ را بررسی کرد.

در این جلسات که جداگانه و با حضور هر یک از وزیران و رییس جمهوری تشکیل شد؛ وزیران یاد شده به تشریح دستاوردها و برنامه های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت وزارتخانه خود، نیازها و برنامه های سال جاری پرداختند.

کد خبر 371812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.