تامین امنیت و ایجاد نظم از مهم‌ترین مولفه‌های سفر به اصفهان است

نماینده دادگستری اصفهان در ستاد تسهیلات سفر نوروزی گفت: میزان پرونده‌های تشکیل شده مسافران در دادسراهای شهر اصفهان نسبت به هشت سال گذشته بهبود پیدا کرده و به صفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا حاج زین العابدین صبح امروز _ یکشنبه ۱۱ فروردین‌ماه ۹۸_ در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: این سازمان با کمیته‌های مختلف هماهنگی سفرهای نوروزی برای تامین امنیت و ایجاد نظم در ارتباط بوده است؛ طی سالهای اخیر شاهد ایجاد نظم و امنیت بیشتر در مناطق شهر اصفهان و کاهش میزان تخلف بوده‌ایم، این در حالی است که اگر مشکلی برای یک مسافر ایجاد شود باید در دادسرای شهر محل سفر خود، تشکیل پرونده دهد.

وی ادامه داد: وضعیت خروجی پرونده‌های دادسرا نسبت به هشت تا هفت سال گذشته بسیار بهتر شده و به صفر رسیده است؛ مقامات استان‌های کردستان، تهران و البرز نیز خشنودی خود را نسبت به کاهش تعداد پرونده‌ها در بازدید از شهر اصفهان اعلام کرده‌اند.

نماینده دادگستری اصفهان در ستاد تسهیلات سفر نوروزی تاکید کرد: برنامه‌های گردشگری به منظور تامین امنیت  شهر اصفهان می‌تواند به عنوان الگویی از طریق معاونت اجتماعی حوزه قوه قضائیه به سایر شهرها ابلاغ شود.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، افزود: در هشت بازدید به صورت نامحسوس و دو بازدید به صورت رسمی، فعالیت‌های این سازمان در راستای تامین امنیت مسافران رصد شد که به واقع فعالیت مداوم کارکنان این سازمان به خصوص در زمینه خروج پیک نیک از چادرها و تعاملات با مسافران، قابل تقدیر و ستودنی است.

این نماینده دادگستری با اشاره به وضعیت ترافیکی شهر، گفت: با توجه به نیروی انسانی به کار گرفته شده، وضعیت ترافیک شهر  قابل قبول است و می‌توان نمره ۲۰ را به این شاخص اختصاص داد.

حاج زین العابدین تاکید کرد: شهرداری به عنوان متولی اصلی شهر باید وظیفه خود را مبنی بر معرفی مناسب شهر اصفهان انجام داده و شرایط حضور بیشتر مسافران نوروزی را فراهم کند.

کد خبر 371810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.