جاده‌های غرب اصفهان لغزنده است/ سه کشته در تصادف شب گذشته

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: جاده های غرب استان لغزنده است همچنین در محور اصفهان به شهرکرد بارش پراکنده گزارش شده است که نیازمند رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان است.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در محورهای غربی استان از الیگودرز به داران، محورهای فریدونشهر، چادگان، خوانسار، گلپایگان، داران به نجف آباد شاهد بارش برف و باران هستیم که رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان به شدت ضروری است.

وی در خصوص لغزندگی جاده ها افزود: جاده های غرب استان لغزنده است همچنین در محور اصفهان به شهرکرد بارش پراکنده گزارش شده است که نیازمند رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان است.

رییس پلیس راه استان اصفهان با تاکید بر جدی گرفتن هشدارهای پلیس در سفر گفت: در روزهای ۱۱ و ۱۲ فروردین که هواشناسی اعلام بارندگی در استان‌ها را داشته از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و اگر الزام به سفر وجود دارد حتما نکات ایمنی را در رانندگی رعایت کنند همچنین از سالم بودن سیستم گرمایشی، داشتن لاستیک های مناسب و برف پاک کن سالم در خودرو اطمینان پیدا کنند.

وی در خصوص تصادفات شب گذشته تصریح کرد: شب گذشته چند فقره تصادف در استان داشتیم که در محور اصفهان به سمت میمه روبروی شرکت اسنوا یک دستگاه تریلی از مسیر خود خارج و در برخورد با گاردریل ها به مسیر مخالف منحرف و با چهار خودروی پراید، پژو، سمند و وانت برخورد می کند که این حادثه متاسفانه سه کشته و سه مجروح داشته همچنین تصادف دیگری در محور پادنای سمیرم منجر به فوت یک هموطن دیگر شده است.

سرهنگ پورقیصری در خصوص جاده‌های پرترافیک استان گفت: محورهای نایین به سمت اصفهان، شیراز- شهرضا- اصفهان همچنین محور اصفهان به شهرکرد و اصفهان - تهران و بالعکس از حجم بالای ترافیک برخوردارند که رعایت سرعت مطمئنه، بستن کمربند ایمنی، عدم سبقت و رعایت فاصله طولی همچنین مجهز بودن خودرو به تجهیزات زمستانی را به رانندگان توصیه می کنیم.

کد خبر 371807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.