۱۱۰۰ دستگاه تاکسی مسافران نوروزی را در شهر جابه‌جا می‌کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از آغاز تعطیلات نوروز تا روز گذشته به طور میانگین ۱۶۵ هزار سفر توسط تاکسی‌های شهر اصفهان انجام شده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از یکم تا دهم فروردین ماه سال جاری ۱۱۰۰ دستگاه تاکسی در ۱۴ ایستگاه گردشگری شهر خدمت رسانی به مسافران را  انجام داده‌اند که تاکنون به طور میانگین ۱۶۵ هزار سفر توسط تاکسیرانی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس نیازسنجی ۱۷ نقطه برای جابه جایی مسافران درون شهری اصفهان در ایام نوروز از طریق تاکسی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این ۱۷ نقطه شامل مکان‌های پرتردد شهر مانند ناژوان، میدان نقش جهان، سیتی سنتر و ... بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: در ۱۷ نقطه معرفی شده ۱۷ ایستگاه از سوی سازمان تاکسیرانی مستقر شده که کار سرویس دهی به مسافران و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تعرفه کرایه‌ها به صورت برچسب بر روی تاکسی‌ها نیز نصب شده است، افزود: برای ایام نوروز تاکسی‌هایی را در ایستگاه‌ها مستقر شده که دارای وضعیت ظاهری مناسب و ایمنی کافی هستند.

منوچهری تصریح کرد: قبل از ایام نوروز نیز آموزش‌های لازم به رانندگان برای حفظ ایمنی بیشتر خودرو و مسافر و نحوه برخورد صحیح با گردشگران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه نحوه عملکرد تاکسیرانان نیز از سوی کاورپوشان شرکت های نظارتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: ما آمادگی لازم برای افزایش تعداد تاکسی‌ها در شهر را بر اساس نیازسنجی روزانه داریم به طور مثال در روزهای اخیر با افزایش تردد به سیتی سنتر، تعداد تاکسی‌ها در این خط افزایش یافت.

کد خبر 371796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.