گلابی: ۲۵۰ حادثه و حریق در ایام نوروز رفع خطر شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا شب گذشته ۲۵۰ حادثه و حریق در سطح شهر اصفهان رفع خطر و اطفاء شده است.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه شهروندان و مسافران نوروزی تا پاسی از شب بر روی پل‌های تاریخی شهر تردد دارند تا از مواهب و زیبایی‌های آن لذت ببرند، تعداد اکیپ‌های ایمنی به همراه غواصان تقویت شده است.

وی تاکید کرد: شب گذشته ۱۱۸چادر در کمپ باغ فدک، ۶۰ چادر در ورزشگاه ارغوان، ۶۲ چادر در ورزشگاه سپاهانشهر و ۴۳ چادر در دانشگاه فرهنگ و هنر توسط مسافران نوروزی برپا شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل هشت کپسول گاز پیک نیک از چادر مسافران خارج کردند تا دهمین شب سال بدون حادثه سپری شود.

وی با بیان اینکه شب گذشته ۱۵ دستگاه خودرو در میادین مرکزی شهر مستقر بوده است، گفت: اکیپ‌های سازمان آتش نشانی در اکثر نقاط شهر به ویژه محل‌های اقامت مسافران مستقر هستند تا نوروزی بدون حادثه برای شهروندان و مسافران رقم بخورد؛ دیشب در شهر اصفهان هشت حریق اطفاء و ۱۳حادثه رفع خطر شد.

کد خبر 371793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.