۸۱ هزار و ۹۰۰ مسافر از خدمات هلال احمر اصفهان استفاده کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ارائه خدمات به بیش از ۸۱ هزار و ۹۰۰ مسافر تا دهم فروردین ماه در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی این استان خبر داد.

محسن مومنی  در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ارایه خدمات جمعیت هلال احمر اصفهان خدمات به بیش از ۸۱ هزار و  ۹۰۰ مسافر تا دهم فروردین ماه در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی این استان اظهارکرد: از آغاز اجرای نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تا پایان دهم فروردین ماه، یک هزار و ۴۷۳ عضو جمعت هلال احمر استان اصفهان، در ۲۷ پست ثابت و هشت پست سیار به مراجعه کنندگان خدمات متنوعی ارائه کردهاند.

وی تصریح کرد: در طول این ۱۴ روز، ۸۱ هزار و ۹۲۴ مسافر با حضور در پستهای ثابت و سیار این استان، با این طرح ملی آشنا شده و از خدمات این پست ها بهره مند شدند.

مومنی افزود: ۱۹ هزار و ۶۶۴ نفر با ایجاد اثر انگشت و امضا میثاق نامه به پویش ملی بهرفت پیوستند تا گامی در راستای کاهش تصادفات بردارند.

وی ضمن قدردانی از زحمات جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: ۷ هزار و ۶۵۹ از خیمههای نماز، ۱۳ هزار و ۸۵۲ نفر از خدمات ایستگاههای سلامت و ۱۳ هزار و ۸۵۲ نفر نیز از فضایهای جذاب دوستدار کودک استفاده کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به اقلام توزیعی میان مسافران مراجعه کننده به پست های ایمنی و سلامت گفت: ۳۴ هزار و ۲۶۲ قلم اقلام ترویجی-اطلاع رسانی، ۱۵ هزار و ۹۸۱ عدد اقلام انگیزشی و ۳۵ هزار و ۱۶۹ عدد اقلام آموزشی میان این افراد توزیع شده است.

وی با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس استان اصفهان در روزهای پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ اسفندماه اظهار کرد: تعدادکل تماس ها با این مرکز هفت هزار و ۶۴۷ مورد و تعداد کل ماموریت‌ها ۹۴۰ مورد و تصادفات شهری ۱۹۹ مورد و تعداد تصادفات جاده ای ۵۷  مورد گزارش شده است.

کد خبر 371786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.