۲۹ مصدوم و فوتی در تصادفات جاده‌های اصفهان

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع سه حادثه رانندگی در اضفهان طی ۲۴ ساعت اخیر و مصدومیت و فوت ۲۹ نفر خبر داد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حادثه  رانندگی بامداد امروز  اظهار کرد:  تصادف تریلی با ماکسیما بامداد امروز ساعت دو و ۵۷ دقیقه در جاده بهارستان بعد از قلعه شور اتفاق افتاد و به اورژانس گزارش شد.

وی با تاکید به اینکه سه آمبولانس نیروهای امدادی اورژانس  پیش بیمارستانی به محل این حادثه رانندگی  اعزام شدند، گفت: این تصادف رانندگی فوتی نداشت و ۱۱ نفر مرد مجروح شدند.

راستین خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه  چهار مرد و سه زن و چهار کودک بودند که دچار آسیب دیدگی شده بودند و به وسیله نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ بعد از اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف  برای تکمیل درمان به بیمارستان های فارابی و کاشانی منتقل شدند.

وی از وقوع حادثه دیگری در محور یاسوج سمیرم گردنه پشته خبر داد و گفت: این تصادف رانندگی در اثر برخورد سمند و خودروی ۲۰۶ دیشب ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: این حادثه فوتی نداشت و یک کد نیروهای امدادی اورژانس و یک واحد نیروهای جمعیت هلال احمر اصفهان تعداد شش نفر مجروح این حادثه را که پنج نفر و یک زن بودند را بعد از درمان سرپایی در صحنه تصادف برای درمان کامل به بیمارستان سید الشهدا سمیرم منتقل کردند.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: تصادف تریلی و سمند و پراید با وانت عصر دیروز درمحدوده مورچه خورت شهرک صنعتی مقابل اسنوا رخ داد و و سه نفر مرد و یک جان خود را از دست دادند.

راستین تاکید کرد: چهار کد نیروهای امدادی اورژانس تعداد ۹ نفر مصدوم دیگر این حادثه که پنج نفر مرد و سه کودک و یک زن بودند برای تکمیل درمان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 371784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.