۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
اسکان اضطراری ۱۵۰ سمیرمی در مدارس

سمیرم- رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت: تا یازدهمین روز طرح اسکان نوروزی شهرستان سمیرم بالغ بر ۳۵۰۰ مسافر نوروزی اسکان داده‌ایم.

محمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به مسافرت های نوروزی سال ۹۸ در این شهرستان تصریح کرد: تعداد ۲۳ مدرسه در سطح شهرستان سمیرم در حال خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مسافر پذیر بودن برخی از روستاهای سمیرم در مناطقی همچون پادنای وسطی، پادنای سفلی، کمه، چهار راه و سعادت آباد و همچنین شهر های حنا، ونک و کمه نیز طرح اسکان مسافران در مدارس را داریم.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با اشاره به وضعیت بارانی و بحران ایجاد شده در شهرستان متذکر شد: در شب های بارانی و طوفانی سامانه بارشی اخیر تعداد ۵۰۰ نفر در مدارس شهرستان به صورت رایگان اسکان داده شده اند.

وی عنوان کرد: این اقدام آموزش پرورش در جهت رفع مشکلات و رفع موضوعات مربوط با بحران بارندگی در شهرستان بوده و با هدف ترویج فرهنگ میهمان نوازی مردم شهرستان سمیرم انجام شده است.

نادری با اشاره به اسکان اضطرای برخی از شهروندان برای کاهش خسارات ناشی از ریزش منازل تخریبی آنان اظهار کرد: در حال حاضر سه مدرسه شهر سمیرم در دو منطقه کوشک و قلعه جهت اسکان اضطراری مردم قرا داده شده است که در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نفر در این سه مدرسه حضور و اسکان دارند.

کد خبر 371765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.