۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
مترو از بار ترافیکی شهر می کاهد

با توجه به ترافیک و شلوغی در ایام نوروز استفاده هر چه بیشتر از سیستم حمل و نقل عمومی از مهمترین عوامل در کاهش و کنترل ترافیک شهری به حساب می آید.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی ترافیکی امروز _شنبه ساعت ۲۱_ خیابان احمدآباد ابتدای خیابان بزرگمهر، همچنین در خیابان استانداری از تقاطع فلسطین تا خیابان سپه، ابتدای خیابان حکیم، خیابان علامه مجلسی از سمت میدان قدس تا تقاطع ابن سینا، خیابان نشاط از تقاطع شکر شکن تا چهارراه نقاشی، میدان٢٥ آبان تا میدان امام حسین(ع) و طول خیابان عبدالرزاق ترافیک سنگین است.

میدان انقلاب تا شمال پل فردوسی در مسیر رفت و برگشت، خیابان مطهری تا شمال پل آذر، طول خیابان شمس آبادی و حاشیه جنوبی زاینده رود از جنوب پل فردوسی تا سه راهی هتل پل درگیر تردد خودروها به کندی پیش می رود.

تردد خودروها در ورودی شهر از طرف سه راهی ملک شهر نیز به علت ترافیک به کندی انجام می شود.

به علت فرونشست زمین در ابتدای بزرگراه چمران مسیر آن محدوده  حصارکشی شده که این اقدام مسیر عبورخودروها را باریک ساخته است.

خوشبختانه در نوروز ساعات کار مترو افزایش یافته و این یک فرصت جهت ترددی آسان تر به حساب می آید، ساعت فعالیت مترو از ۱۰ صبح الی ۹ شب است و برای کسانی که قصد بازدید از اماکن تاریخی را دارند روشی قابل اطمینان و راحت به شمار می رود.

کد خبر 371749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.