لغو تعطیلات پرسنل دستگاههای ذیربط تا پایان موج جدید بارندگی

مشاور رسانه ای وزیر کشور در جدیدترین حساب توییتر خود نوشت: با دستور وزیر کشور در شورای عالی مدیریت بحران، تعطیلات تمامی پرسنل و کارکنان عملیاتی دستگاه ها و نهادهای ذیربط تا پایان موج جدید بارندگی ها و مدیریت سیلاب ها لغو شد و همگی باید سرکار حاضر باشند.

به گزارش ایمنا، نشست ستاد مدیریت بحران به منظور بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده و ارزیابی تمهیدات پیش بینی شده برای موج جدید بارندگی ها در نقاط مختلف کشور به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن مدیریت بحران کشور برگزار شد. در این جلسه دستگاه ها و نهادهای ذیربط و همچنین استان‌های مواجه با شرایط بارندگی های خطیر، از طریق ویدیو کنفرانس به ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت آمادگی ها و شرایط جاری پرداختند.

در این نشست، ضمن ارزیابی موج جدید بارندگی ها، تصمیمات لازم برای ارتقای تدابیر و آمادگی های موجود، اتخاذ شد. در همین راستا روح الله جمعه‌ای، مشاور وزیر کشور، در حساب توییتری خود نوشت: «‌با دستور ‎وزیر کشور در شورای عالی مدیریت بحران، تعطیلات تمامی پرسنل و کارکنان عملیاتی دستگاهها و نهادهای ذیربط تا پایان موج جدید بارندگی ها و مدیریت سیلابها لغو شده و همگی باید سرکار حاضر باشند.»

کد خبر 371742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.