همه دستگاه‌های دولتی باید در جهت رونق تولید ملی حرکت کنند

رئیس جمهور تاکید کرد که با توجه به نام‌گذاری سال ۱۳۹۸ هجری شمسی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «رونق تولید»، باید تلاش همگان بویژه در دولت بر تحقق این شعار با محوریت تولید بیشتر، با کمیت بالاتر و کیفیت بهتر، متمرکز شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز ‌شنبه در جلساتی جداگانه، عملکرد سال ۱۳۹۷ وزارتخانه های امور خارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه برنامه های آتی این وزارتخانه ها در سال ۹۸ را بررسی کرد.

در این جلسات که جداگانه و با حضور هر یک از وزیران این ۵ وزارتخانه و رئیس جمهور تشکیل شد؛ وزرا به تشریح دستاوردها و برنامه های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت وزارتخانه خود، نیازها و برنامه های سال جاری پرداختند.

رئیس جمهور پس از بررسی گزارش‌ها، با قدردانی از تلاش ها و زحمات آقایان محمد جواد ظریف، محمد شریعتمداری، دکتر سعید نمکی، مهندس محمد اسلامی و دکتر سید عباس صالحی، رهنمودها و نکاتی ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه های سال جاری این وزارتخانه ها ارائه کرد.

روحانی تاکید کرد: همه دستگاه های دولتی که مستقیم یا غیر مستقیم در موضوع تولید نقش دارند؛ باید در جهت رونق تولید ملی حرکت و کمک کنند.

کد خبر 371723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.