آبی‌تر از آنم که بی رنگ بمیرم

با توجه به اینکه چندی پیش هادی محمدی بدلیل انتشار عکسی با پیراهن تراکتور در پیجش مورد تنبیه علی رضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن قرار گرفت. باید دید مدیریت و کادر فنی ذوب آهن آیا برای مطهری تنبیهی در نظر می‌گیرند یا خیر؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب‌آهن روزهای متفاوتی را نسبت به ابتدای فصل تجربه می‌کند. این تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا درخشان ظاهر شده است؛ بی‌شک یکی از دلایل موفقیت ذوب‌آهن حضور امیرارسلان مطهری در خط حمله این تیم است.

مطهری در چهار هفته‌ی اخیر پنج گل برای ذوب‌آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده و بهترین مهاجم تیمش بوده است؛  او ابتدا دروازه‌ پدیده را باز کرد تا ذوب‌آهن در مشهد به پیروزی یک بر صفر برسد. سپس مطهری دروازه‌ النصر را در عربستان باز کرد تا این تیم با نتیجه‌ سه بر دو به پیروزی برسد.

گل‌های بعدی مطهری مقابل استقلال‌خوزستان به ثمر رسید. سهم امیرارسلان در روز برد دو بر صفر ذوب‌آهن، دو گل بود. مطهری در آخرین بازی ذوب‌آهن مقابل تیم قدرتمند سپاهان هم زننده‌ تک گل تیمش بود تا آمار جذاب او به پنج گل در چهار بازی برسد. آماری که به سود ذوب‌آهن بوده و البته مطهری را به یکی از  آماده‌ترین مهاجمان لیگ برتر تبدیل کرده است.

حالا مطهری از بسیاری از مهاجمان آماده لیگ برتر مثل کی‌روش استنلی و آنتونی استوکس میانگین گلزنی بهتری در نیم‌فصل دوم دارد و به دنبال ادامه روند صعودی‌اش است.

در روزهای اخیر توجهات به امیرارسلان مطهری بیش از پیش شده است وی در "بیو" صفحه اینستاگرامش نوشته: «آبی‌تر از آنم که بی رنگ بمیرم... ». با توجه به رابطه تیره و تار مدیران استقلال و ذوب آهن که در پی چک انتقال مرتضی تبریزی پیش آمد و با توجه به اینکه چندی پیش هادی محمدی به دلیل انتشار عکسی با پیراهن تراکتور در صفحه خود مورد تنبیه علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن قرار گرفت، باید دید مدیریت و کادر فنی ذوب آهن آیا برای این بازیکن تنبیهی در نظر می‌گیرند یا خیر؟

کد خبر 371711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سپاهانیم IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
    1 0
    بابا نفهمیدیم،. هادی محمدی که تقصیر داره ،.ارسلان اینجا چکارست ؟