برگزاری برنامه های فرهنگی در بستر شهر اصفهان

برنامه های متنوع و شاد شامل اجرای نمایش، جشن و بازی ویژه ایام نوروز در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا، فضاسازی و نمایشگاه، استقبال ازمهمانان نوروزی(نقالی،نوروزخوانی و....) و برپایی نمایشگاه توانمند سازی بانوان سرپرست خانواده از جمله برنامه هایی است که در مناطق ۱۲ ، ۱۵ و ۲ در حال اجرا است.

ویژه برنامه "شبی با صائب" نیز عنوان برنامه ای بود که ۷، ۸ و ۹ فروردین همراه با اجرای موسیقی سنتی در محل آرامگاه صائب از سوی منطقه یک برگزار شد.

نمایشگاه (صنایع دستی، سوغات اصفهان، مشاغل خانگی، بازی های تفریحی، کافه)، استقبال ازمهمانان نوروزی (مجری، تن پوش،نوروزخوانی و...)، برنامه استیجی(مسابقه،موسیقی،استندآپ و...)، پخش سریال های نوروزی نیز از جمله برنامه های منطقه هفت اصفهان است.

اجرای ویژه برنامه "عیدانه" شامل نمایشگاه سوغات وصنایع دستی  در میدان امام علی(ع) و  اجرای نمایشی بازی چوگان در میدان امام خمینی(ره) نیز از جمله برنامه هایی است که از سوی شهرداری منطقه سه برگزار می شود.

برنامه های اجرایی از سوی شهرداری منطقه ۵ شامل برگزاری جشن بهاره در کوه صفه، برگزاری نمایش های خیابانی،حاجی فیروز در میدان جلفا، صفه، بوستان ملت و سپاهان شهر، اجرای و ابربازی ها، ایستگاه اطلاع رسانی و گردشگری صفه، نمایشگاه اقوام و صنایع دستی است.

اجرای برنامه جشن نوروزی "ترنم بهاری" شامل موسیقی، استندآپ کمدی، حاجی فیروز و... نیز از سوی منطقه ۱۳ در روزهای ۱، ۳، ۴، ۹، ۱۳، ۱۴ فروردین در حال برگزاری است.

منطقه ۱۰ نیز در ایام نوروز برنامه های جشنواره بادبادک ها، جشنواره سبزه ها و ویژه برنامه های "آمد بهار جانها" را برگزار می کند.

ویژه برنامه شهادت امام موسی کاظم(ع) روز ۱۲ فروردین در باغ غدیر، برپایی نمایشگاه نوروز و اجرای برنامه "شاباش" با محوریت جشنواره موسیقی نواحی ایران از جمله برنامه های اجرایی منطقه ۴ بوده که در باغ غدیر میزبان شهروندان و گردشگران نوروزی می باشد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از زمان و مکان برگزاری برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

کد خبر 371706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.