۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
رقابت فیلم‌های نوروزی در جدول فروش

هفت فیلم اکران نوروز ۹۸ در حالی با هم به رقابت می‌پردازند که "رحمان ۱۴۰۰" و "متری شیش و نیم" نسبت به بقیه فیلم‌ها فروش بهتری دارند.

به گزارش ایمنا، هرچند در روزهای ابتدایی اکران نوروزی، فیلم‌ها فروش خوبی نداشتند، اما با آغاز تعطیلات و در هفته اول وضعیت گیشه سینماها کاملا متفاوت شد و صدرنشین‌ها مشخص شدند.

"رحمان ۱۴۰۰" ساخته منوچهر هادی و به تهیه کنندگی علی سرتیپی تاکنون موفق به فروش هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی شده است. محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، غلامرضا نیکخواه و ساره بیات با حضور مهران مدیری بازیگران این فیلم هستند.

"متری شیش و نیم" به کارگردانی سعید روستایی نیز موفق به فروش ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی شده و در رتبه دوم جدول هفتگی قرار گرفته است. پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، فرهاد اصلانی، مازیار سیدی، هومن کیایی و... در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. فیلمی که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ مردمی شد.

"چهار انگشت" به کارگردانی حامد محمدی در مدت یک هفته دو میلیارد و ۱۷ میلیون تومان را پشت سر گذاشت. جواد عزتی و امیر جعفری بازیگران اصلی فیلم "چهار انگشت" هستند. این فیلم درباره قصه دو دوست است که برای اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر می‌کنند و در این سفر درگیر مشکلاتی می‌شوند. در واقع این فیلم اولین محصول مشترک ایران و کامبوج است. "پاز استودیو" از کمپانی "کانتانا" در ساخت این فیلم نقش داشته‌اند.

"زندانی‌ها" به کارگردانی مسعود ده نمکی یک میلیارد و ۳۳ میلیون تومان فروخته است. این فیلم داستان دانشجوی جوانی است که قصد دارد برای پایان‌نامه‌اش روی تعدادی زندانی‌ تحقیق کند. هدایت هاشمی، هومن برق نورد، بهنام تشکر، برزو ارجمند، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی‌زاده و امیر نوری از جمله بازیگران فیلم سینمایی "زندانی‌ها" هستند.

"آهوی پیشونی سفید ۳" ساخته سیدجواد هاشمی به عنوان تنها نماینده سینمای کودک و نوجوان در گیشه نوروزی سینماها تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی، ساغر عزیزی، امیررضا احمدی و حسام نواب صفوی بازیگران "پیشونی سفید ۳" هستند.

"ژن خوک" سعید سهیلی طی این مدت ۴۶۰ میلیون تومان فروخته است. هادی حجازی‌فر، سینا مهراد و نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، صبا سهیلی، قربان نجفی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، وحید کرمانی، مهسا آبیز با حضورِ الناز حبیبی و هنرمندیِ جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم سینمایی پرحاشیه هستند.

"غلامرضا تختی" تازه‌ترین اثر بهرام توکلی موفق به فروش ۴۰۰ میلیون تومانی شده است، فیلمی که به زندگی جهان پهلوان تختی از کودکی، بزرگسالی، مسابقات ورزشی و جهانی او تا زمان مرگ می‌پردازد و بسیار مورد توجه هنردوستان و ورزش دوستان و بخصوص هواداران این چهره مردمی قرار گرفت. محسن تختی، شاهرخ شهبازی، علیرضا گودرزی، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، سیاوش طهمورث، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، بهنوش طباطبایی، ستاره پسیانی، پریوش نظریه، آتیلا پسیانی، معصومه قاسمی پور، امیررضا فرامرزی و بانیپال شومون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کد خبر 371698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.