جابه جایی بیش از ۳۵۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا روز نهم فروردین ماه امسال۳۵۰ هزار و ۸۷۳ نفر مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری جابه جا شدند.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در این بازه زمانی۱۸۴ هزار و ۷۲۶ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و ۱۵۸ هزار و ۹۹۱ نفر مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۱۶ هزار و ۲۰۸ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه تا روز نهم فروردین سال ۹۸ در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی دو هزار و ۶۲۰ دستگاه خودرو سبک معاینه و کارت معاینه فنی برای آنها صادر شده است.

محبوبی با بیان اینکه در این بازه زمانی یک هزار و ۵۶۱ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند، گفت: در ایام نوروز نیروهای مددکاری و مشاوره، مامور بهداشت برای کنترل موادغذایی غرفه‌ها و رستوران‌ها، نیروهای تعزیرات برای کنترل قیمت غرفه ها و نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی هیچگونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه‌های مسافربری شود به وجود نیامد و پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با آمادگی کامل سرویس‌دهی خوبی به مسافران انجام داد تا مسافران با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه اتاق مادر و کودک در پایانه کاوه احداث شده و در اختیار مسافران قرار گرفته است، ادامه داد: در این اتاق حتی خدمات مشاوره رایگان به مادران پیش‌بینی شده تا در صورت نیاز به آنها ارائه شود؛ در پایانه مسافربری صفه نیز  اتاق "مراقبت از کودک"  افتتاح و در  اختیار مسافران قرار گرفته است.

محبوبی گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از طریق شماره ۱۳۷ شهرداری اصفهان و شماره تلفن‌های ۸۲- ۳۴۳۹۹۹۸۰ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان است.

کد خبر 371697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.