بارش‌های رگباری روز دوشنبه در اصفهان اوج می‌گیرد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش‌ها در سطح استان اصفهان از روز دوشنبه به صورت بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق توفان پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر ورود تدریجی سامانه بارشی از امروز از سمت مناطق غرب و جنوب به استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس از روز یکشنبه بارش در غرب و جنوب آغاز و در عصر روز یکشنبه به دیگر مناطق هم کشیده می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها در سطح استان اصفهان از روز دوشنبه به صورت بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق توفان پیش‌بینی میشود، افزود: البته باید توجه داشت که احتمال بارش‌های پراکنده در غرب و جنوب استان در بعد از ظهر امروز نیز وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی میانگین دمای استان بین دو تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش مییابد.

علی‌ عسگریان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در سردترین و گرم ترین ساعات بین هشت تا ۱۸ درجه سانتی‌گراد در نوسان است، ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی کاشان با دمای هوای ۲۴ درجه سانتی گراد گرمترین و بویین میان دشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین نقطه استان اصفهان پیش بینی میشود.

کد خبر 371693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.