۶ حریق در نهمین شب سال اطفا شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در نهمین شب از سال نو تعداد ۳۳ کپسول گاز پیک نیک از چادر مسافران در باغ فدک اصفهان جمع‌آوری شد.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شب گذشته ۳۳۹ چادر در کمپ باغ فدک برپا شد که نیروهای آتش نشان مستقر در این محل ۳۳ کپسول گاز پیک نیک از چادر مسافران خارج کردند؛ مسافران نوروزی در ورزشگاه سپاهان‌شهر ۱۳۵ و در ورزشگاه دانشگاه فرهنگ و هنر نیز ۲۴ تخته چادر برپا کردند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته در شهر اصفهان شش حریق اطفاء و ۱۶ حادثه رفع خطر شد، گفت: شب گذشته ۲۱ دستگاه خودرو در میادین مرکزی شهر مستقر و هر شب بیش از ۱۰۰ نفر نیرو در سطح شهر طی سه شیفت آماده‌باش هستند.

گلابی با اشاره به استقرار اکیپ‌های امداد و نجات در منطقه صفه و دیگر مراکز گردشگری از جمله ناژوان گفت: در دیگر مکان‌های گردشگری اصفهان نیز با توجه به حجم حضور مسافران خودروهای آتش‌نشانی استقرار یافته است.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته ۹ هزار و ۵۲۵ مرتبه تلفن ۱۲۵ آتش نشانی اصفهان به صدا درآمد، افزود: از مجموع تماس های واصله ۱۵۰ مورد منجر به انجام عملیات نجات یا اطفاء شده است.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: حدود دو هزار تماس شهروندان ارایه مشاوره، راهنمایی و معرفی به ارگان‌های مرتبط با نیاز تماس گیرندگان بوده است.

کد خبر 371680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.