اسکان ۶ هزار مسافر نوروزی در نجف‌آباد

نجف‌آباد- فرماندار شهرستان نجف آباد گفت: در فاصله آخرین روزهای سال گذشته تا هفتمین روز فروردین ماه سال جاری، بیش از شش هزار مسافر نوروزی در قالب نزدیک به هزار و دویست خانواده از استان‌های مختلف به ویژه مناطق غربی کشور در مراکز اقامتی مختلف بخش مرکزی شهرستان اقامت داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد، مجتبی راعی اظهار کرد: ۸۰۰ نفر از این میزان اسکان مربوط به باغ بانوان با مدیریت شهرداری بوده، نزدیک به سه هزار نفر در ۱۰ مجموعه آموزشی تدارک دیده شده توسط آموزش و پرورش اقامت داشته‌اند و دانشگاه آزاد نیز بیش از ۱۲۰۰ نفر از اساتید و کارمندان این مجموعه را در مرکز خود اسکان داده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان در بین راه مسافران استان‌های غربی به سمت مرکز کشور تصریح کرد: بیشترین سهم از این مسافران را شهروندان همین استان‌ها تشکیل می‌دهند و در کنار آن‌ها نیز شاهد حضور گردشگرانی هستیم که نجف‌آباد را به عنوان مقصد اصلی سفر خود انتخاب کرده‌اند.

فرماندار نجف آباد تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری همچون احیاء چندین خانه تاریخی، معرفی پتانسیل‌های شهر در قالب برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و بروشورهای مختلف به همراه پذیرایی شایسته از مسافران از جمله عواملی هستند که زمینه‌ساز اقبال بیشتر گردشگران به این شهر شده‌اند.

کد خبر 371668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.