برخورد با ۱۰ کلید به دست در سطح شهر

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از برخورد با ۱۰ نفر کلید به دست در سطح شهر اصفهان طی روز گذشته خبر داد و گفت: با هماهنگی مقامات قضایی و نیروی انتظامی، با افراد متخلف کلید به دست در ایام نوروز برخورد قانونی انجام می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از ساعت هفت صبح روز نهم تا ساعت هفت صبح روز دهم فروردین ماه سال‌جاری تعداد ۳۴۹ چادر مسافران نوروزی اصفهان از سطح شهر جمع‌آوری و آنها برای اسکان به محل‌های مشخص شده هدایت شدند.

 وی تصریح کرد: خوابیدن و چادر زدن در پارک‌های شهر اصفهان ممنوع است و باید مسافران در محل‌هایی که برای اسکان آنها مشخص شده است، مستقر شوند.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: از ظرفیت هتل‌ها، مدارس، باغ فدک و ورزشگاه‌های شهر برای اسکان مسافران شهر اصفهان استفاده شده و بنرهای اطلاع رسانی درباره این مهم در پارک‌های شهر نصب شده است.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات کمیته قضایی و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر برخورد با کلید به دستان در سطح شهر است که در تاریخ ذکر شده با ۱۰ نفر کلید به دست برخورد قانونی صورت گرفت.

محمدحسینی با بیان اینکه تعداد ۳۳۰ دستگاه خودرو طی روز گذشته برای اقامت وارد باغ فدک شدند، افزود: خوشبختانه در باغ فدک هیچ مشکل خاصی به لحاظ امنیتی به وجود نیامده است.  

وی ادامه داد: از ساعت هفت صبح روز نهم تا ساعت هفت صبح روز دهم فروردین ماه سال‌جاری ۲۲ نفر دست‌فروش و چهار نفر متکدی از سطح شهر جمع‌آوری و به مراکز مربوطه منتقل شدند.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: روز گذشته هدایت، راهنمایی و نظارت بر اسکان مسافران در ورزشگاه ها در خصوص ۱۵۳چادر مسافرتی انجام شده است.

کد خبر 371665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.