۲ حادثه منجر به فوت در هفته نخست نوروز در شهرضا

شهرضا - جانشین ستاد رفاه نوروزی شهرضا از وقوع دو حادثه رانندگی منجر به فوت در هفته نخست تعطیلات نوروزی در این شهرستان خبر داد.

محمدمهدی مولاییان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، از شهرستان شهرضا با بیان اینکه در هفته نخست نوروز امسال، دو حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این شهرستان اتفاق افتاده است، اظهار کرد: در این مدت ۷۹ نفر به علت تصادفات جاده‌ای مصدوم شدند که ۱۱ نفر از این افراد با درمان سرپایی و ۶۸ نفر پس از انتقال به بیمارستان درمان شدند.

وی از مراجعه ۳۱۹ نفر به ایستگاه‌های سلامت جاده‌ای خبر داد و افزود: ۱۳۵ نفر از این افراد به بیمارستان منتقل شدند و ۱۸۴ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

جانشین ستاد رفاه نوروزی شهرضا با بیان اینکه در این مدت بیش از ۵۱ هزار نفر از مسافران نوروزی در قالب ۱۰ هزار و ۵۴۴ خانوار در اماکن اقامتی این شهرستان اسکان داده شدند، خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد مسافران به ترتیب در مدارس، آستان امامزاده شاهرضا، سالن‌های ورزشی، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، سوییت‌های ادارات و دیگر اماکن اقامتی اسکان داده شدند.

مولاییان با اشاره به اجرای طرح "یک شهر یک نگارخانه" در شهرضا یادآور شد: این طرح در ایام نوروز وبا هدف معرفی اماکن تاریخی، مشاهیر و صنایع دستی و هنری این شهرستان در قالب نصب بنر، اجرا می‌شود.

کد خبر 371660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.