پیروزی و صدرنشینی دراماتیک حریف ذوب آهن با فتح دربی ریاض

تیم فوتبال النصر در حساس‌ترین بازی فصل لیگ برتر عربستان با گل ثانیه‌های پایانی پیروز شد و به صدر جدول لیگ عربستان صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر عربستان، شب گذشته (جمعه)  دربی شهر ریاض بین تیم‌های النصر و الهلال که تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ بودند در ورزشگاه ملک فیصل بن فهد برگزار شد.

النصر که تا قبل از این دیدار با ۵۵ امتیاز و دو امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین، در رده دوم قرار داشت زودتر از حریف و در اولین دقیقه نیمه دوم با ضربه سر عبدالرزاق حمدالله به گل رسید اما خیلی زود و در دقیقه ۵۳ الهلال گل تساوی را توسط علی البلیهی به ثمر رساند. النصر که با پیروزی در این دیدار صدرنشین می‌شد پس از ۱۰ نفره شدن حریف با اخراج محمد کانو در دقیقه ۶۷، موفق شد در دقیقه ۷۷ توسط برونو یونیوی گل دوم را به ثمر برساند و از حریف ۱۰ نفره‌اش پیش بیفتد؛  این اما پایان کار نبود و الهلال ۱۰ نفره دو دقیقه بعد روی حرکت انفرادی فوق‌العاده سالم الدوساری دوباره گل تساوی را به ثمر رساند تا باز به صدر جدول بازگردد.

اما در حالی که بازی می‌رفت با تساوی دو بر دو به پایان برسد، برونو یونیوی در هفتمین دقیقه وقت‌های اضافه گل سوم النصر را به ثمر رساند تا هم سه امتیاز دربی به حساب النصر واریز شود و هم این تیم با ۵۸ امتیاز به صدر جدول لیگ برتر عربستان بالاتر از الهلال صعود کند.

حالا رقابت دو تیمی که فقط یک امتیاز در جدول با هم اختلاف دارند در پنج هفته پایانی لیگ عربستان تماشایی خواهد بود.

گفتنی است النصر عربستان هم گروه ذوب آهن در گروه A لیگ قهرمانان آسیا است و الهلال عربستان نیز هم گروه استقلال در گروه C این رقابت‌هاست.

کد خبر 371657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.