مسئولان برای پیشگیری از خسارات حوادث طبیعی برنامه‌ریزی کنند

تیران-امام جمعه موقت تیران گفت: مسئولان برای پیشگیری از خسارات حوادث طبیعی برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، حجت الاسلام حسین کریمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به وقوع سیل و جان باختن تعدادی از مردم کشور اظهار کرد: این چنین حوادثی مایه ناراحتی مردم شده و باید جلوی این اتفاقات با تدبیر و آینده‌نگری گرفته شود و مسئولان برای پیشگیری از خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی برنامه ریزی کنند.

وی افزود: مردم مشارکت خوبی با نیروهای مسلح برای خدمت به مردم داشتند و با حضور و کمک نقدی دلجویی خوبی از مردم داشتند و این همکاری‌ها موثر بود اما باید مسئولان بعد از حوادث طبیعی حضور به موقع و سریع در محل داشته باشند.

امام جمعه موقت تیران ادامه‌ داد: حضور به موقع مسئولان در محل حوادث و تصمیم گیری برای رسیدگی به نیازهای افراد موجب دلگرمی مردم و امید به نظام می‌شود و مدیران کشور هم به وظیفه خود به خوبی عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به شکست‌های پی در پی آمریکا و افول حکومت آن ها تصریح کرد: این وضعیت مورد پیش بینی بود و قبلا هم گفته شده بود و این کشور هر روز به شکست نزدیک تر می‌شود.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه دلبستگی به این دولت های پوچ صدمه‌های زیادی همراه دارد عنوان کرد: دولت‌هایی که نوکران سران ظلم هستند حتما شکست را تجربه می‌کنند و در آینده نیز دچار صدمه‌های بیشتری خواهند شد.

وی یادآور شد: ایستادگی و مقاومت، استقلال و عزت همراه دارد پس نباید نوکری ظلم را انتخاب کرد.

کد خبر 371626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.