تا رفع بحران در کنار مردم سمیرم خواهیم بود

سمیرم-رییس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به بارندگی های اخیر گفت: شهرستان های مختلفی در استان اصفهان دچار آب‌گرفتگی و خسارت شدند که شدت آن در شهرستان سمیرم بیش از سایر شهرستان ها بوده است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به بارندگی های اخیر در استان اصفهان اظهار کرد: شهرستان های مختلفی در استان اصفهان دچار آب‌گرفتگی شدند که شدت آن در شهرستان سمیرم بیشتر از سایر شهرستان ها بوده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی سبب آسیب رسیدن به منازل برخی شهروندان شد، افزود: در بعضی محله‌ها شاهد آب‌گرفتگی و تخریب تعداد زیادی منازل مسکونی بوده ایم.

رییس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به گستردگی فعالیت این سامانه در کل شهرستان گفت: متاسفانه خسارت به ۹ روستای سمیرم وارد شده است و بعضی راه های روستایی شهرستان مسدود شده و تعدادی روستا آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه ۱۸۶ نفر از همشهریان خانه های خود را تخلیه کردند و به مکان های اسکان اضطراری انتقال داده شدند تصریح کرد: از همان روز نخست غذا و لوازم ضروری که نیاز مردم بود تامین شد.

محمدی با اشاره به وجود مشکلات در شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: برنامه هلال احمر تا زمان تامین یک سرپناه امن برای آسیب دیدگان ادامه خواهد داشت و در کنار مردم خواهیم بود.

رییس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: مردم از ورود به خانه هایی که تخلیه شده اند خودداری کنند.

وی با اشاره به بارندگی های پیش رو متذکر شد: در این بارش ها احتمال بیشتری برای تخریب وجود خواهد داشت و از مردم می خواهیم به توصیه ها توجه کنند و در روستاها همه مردم دست به دست هم بدهند تا این بحران به نحو مطلوب رفع شود.

به گزارش ایمنا، جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم تا کنون بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آسیب دیدگان کمک کرده است.

کد خبر 371587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.