به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارید

در این روزهای شلوغ نوروزی متاسفانه شاهد رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی عابران پیاده کمتر بوده ایم، در این زمینه از عابران پیاده تقاضا می شود به چراغ راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی ترافیکی امروز _ پنجشنبه ساعت ۲۱_ در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، مسیرهای منتهی به میدان انقلاب، حاشیه جنوبی رودخانه زاینده رود، بلوار آیینه خانه، بلوار ملت ترافیک سنگین است.

تردد حدفاصل میدان احمد آباد تا میدان بزرگمهر، میدان ٢٥ آبان به سمت میدان شهدا، خیابان عبدالرزاق به سمت زیرگذر میدان امام علی(ع)، خیابان استانداری تا تقاطع حکیم، چهارراه شکر شکن، خیابان کمال اسماعیل و طول خیابان مطهری به کندی انجام می شود.

در ابتدای بزرگراه شهید چمران در مسیر غرب به شرق به علت فرونشست و انجام عملیات عمرانی ترافیک سنگین است، همچنین در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی و هر دو مسیر بزرگراه شهید صیاد شیرازی نیز تراکم ترافیکی وجود دارد.

ورودی جنوبی شهر نیز از طرف بزرگراه شهید دستجردی به سمت پل دفاع مقدس درگیر ترافیک سنگین است. 

در این روزهای شلوغ نوروزی متاسفانه شاهد رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی عابران پیاده کمتر بوده ایم، در این زمینه از عابران پیاده تقاضا می شود به چراغ راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و بر این تصور نباشند که اگر زمانی یک چراغ راهنمایی طولانی تر تنظیم شده این چراغ خراب است و اجازه تخطی از قوانین را دارند.

کد خبر 371586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.