خسارت مددجویان تحت پوشش کمیته به صورت کامل پرداخت می‌شود

سمیرم- رییس مدیریت بحران استان اصفهان گفت: تمامی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که منازل آن‌ها بیمه بوده به صورت کامل خسارت‌های آن‌ها جبران خواهد شد؛ همچنین افرادی که زیرمجموعه بهزیستی هستند یا روستاییانی که بیمه مسکن باشند بیمه به صورت کامل خسارت آن ها را پرداخت می‌کند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به وضعیت نامناسب محله قلعه این شهرستان  و تخریب های صورت گرفته در این منطقه تصریح کرد: شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان به صورت همزمان تشکیل شد و مدیران کل بنیاد مسکن و دفتر شهری استانداری و همچنین معاونان اداره کل راه و شهرسازی، معاونان کمیته حضرت امام و مسئولان جمعیت هلال احمر استان در این جلسه حضور داشتند.

وی با اشاره به بررسی ابعاد حادثه در این جلسه خاطرنشان کرد: با جمع بندی خسارت های ناشی از این حادثه در شهرستان قرار شد تا با ابلاغ خسارت ها به استان در هفته آینده این موضوع به تهران گزارش شود و پیگیری های لازم انجام گیرد.

رییس مدیریت بحران استان اصفهان خاطرنشان کرد: تمامی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که منازل آن ها بیمه بوده به صورت کامل خسارت های آن‌ها جبران خواهد شد، همچنین افرادی که زیرمجموعه بهزیستی هستند یا روستاییانی که بیمه مسکن باشند بیمه به صورت کامل خسارت آن ها را پرداخت می‌کند.

وی اظهار کرد: برای ارائه تسهیلات پیش‌بینی شده برای بازسازی؛ همچنین اجرای طرح بازآفرینی شهری برای مناطق خسارت دیده شهری و روستایی با همکاری بنیاد مسکن تدابیر لازم به عمل آید و در یک بازه زمانی برای بازسازی آن‌ها اقدام شود.

شیشه فروش با اشاره به اهمیت موضوع در محله کوشک و قلعه متذکر شد: با توجه به فرسودگی خانه ها در بخشی از این مناطق مقرر شد تا با محوریت جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری برای آنان اجرا شود تا رفع خطر شود البته باید هشدارهای لازم به ساکنان این مناطق داده شود.

کد خبر 371578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.