بیش از ۸۹۰۰  پرواز نوروزی تا ۷ فروردین ماه انجام شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام بیش از هشت هزار و ۹۱۵ پرواز نوروزی تا ۷ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از درگاه خبری سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهار کرد: از ۸ هزار و ۹۱۵ پرواز انجام شده، شش هزار و ۳۲۴ پرواز داخلی و دو هزار ۵۷۸ پرواز خارجی بوده است.

وی افزود: فرودگاه حضرت امام (ره) با انجام یک‌هزار و ۷۳۴ پرواز پر ترافیک‌ترین فرودگاه در پروازهای بین المللی و فرودگاه مهرآباد نیز در پروازهای داخلی شاهد بیشترین حجم پرواز بوده است.

جعفرزاده تعداد پروازهای عبوری در این ایام تا ۷ فروردین ماه را ۱۳هزار و ۳۲۵ عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به مسافران توصیه کرد برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و ۱۵۰ سایت معتبر فروش بلیت الکترونیکی که لیست آنها بر روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی فراهم است بر لزوم مدیریت بیشتر شرکت‌های هواپیمایی بر نحوه توزیع بلیت هواپیما تاکید کرد و از شرکت‌های هواپیمایی خواست هرگونه تخلف و سودجویی را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست هرگونه تخلف را از طریق سایت سازمانwww.cao.ir  گزارش کنند تا برخورد لازم صورت گیرد

کد خبر 371556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.