بارش برف در ارتفاعات غرب استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به گذر جوی ناپایدار طی امروز بر روی استان، گفت: در ارتفاعات مناطق غرب و شمال غرب استان بارش برف پیش بینی می شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موجی ناپایدار طی امروز بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس در بیشتر مناطق استان آسمان تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و بارش های رگباری پراکنده و در برخی مناطق استان همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به نفوذ این موج ناپایدار از سمت شمال غرب استان، ادامه داد: بر این اساس موج طی امروز در ارتفاعات مناطق غرب و شمال غرب استان بارش برف پیش بینی می شود.‌

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر نقاط استان یک تا سه درجه کاهش می یابد، افزود: روز جمعه جوی پایدار بر روی استان حاکم خواهد شد.

سیدان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان ۱۷ و دو درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود، گفت: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرهای میمه و بویین و میاندشت با دمای منفی سه درجه سانتیگراد خنک ترین مناطق استان خواهند بود.‌

کد خبر 371539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.