ثبت ۱۹۳ هزار تردد در جاده‌های اصفهان/ هیچ تصادف فوتی و جرحی نداشتیم

رییس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به ثبت ۱۹۳ هزار تردد در جاده‌های استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر، گفت: خوشبختانه در این بازه زمانی هیچ تصادف جرحی و فوتی گزارش نشده است.

سرهنگ جواد درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر هیچ تصادف منجر به فوت و جراحت در استان اصفهان گزارش نشده است، گفت: همچنین باید توجه داشت از ابتدای نوروز امسال تاکنون با کاهش ۴۱ درصدی تلفات حوادث جاده‌ای رو به رو بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سطح جاده‌های استان ۴۵ ایستگاه امنیت و سلامت راه‌اندازی شده است، ادامه داد: مسافران می‌توانند در صورت خستگی و خواب‌آلودگی در این ایستگاه‌ها اقامت کنند و بعد از رفع خستگی به مسیر خود ادامه دهند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به گزارش ایستگاه‌های پلیس راه استان طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۹۳ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شده است، افزود: بیشترین تردد در محور کاشان به اصفهان و شهرضا به اصفهان بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح نوروزی تاکنون در سطح استان اصفهان ۲۴ نفر در تصادفات جان باخته‌اند، گفت: علت بیش از ۵۰ درصد تصادفات، واژگونی خودرو، تخطی از سرعت مطمئنه و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

کد خبر 371538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.